L'Ajuntament de Sitges i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació segellen els Premis Impacte i La Nit del Màrqueting i la Comunicació

Albert Rodriguez,

L'Ajuntament de Sitges i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació segellen els Premis Impacte i La Nit del Màrqueting i la Comunicació


El passat dijous 20 d'abril, l’Ajuntament de Sitges i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya han signat el conveni de col·laboració que portarà el proper 8 de juny al Teatre Prado de la vila de Sitges la 10à edició dels Premis Impacte i el retorn, 20 anys després, de La Nit del Màrqueting i la Comunicació.


En l’acte, el consistori ha estat representat per la seva alcaldessa, la Aurora Carbonell, i el Col·legi pel seu degà, Miquel Campmany. Aquesta signatura és la constatació de l’aposta de l’Ajuntament en reforçar la posició de lideratge que Sitges té a Catalunya en la industria de la comunicació audiovisual i la producció publicitària.


Un dels aspectes més destacats de l’edició d’enguany dels Premis Impacte és la renovació de les seves categories per campanyes i projectes amb més impacte en màrqueting i comunicació. Aquestes categories són les següents:


CATEGORIES PER CAMPANYES I PROJECTES


  1. Impacte de la creativitat/idea
  2. Impacte de l’estratègia de mitjans
  3. Impacte en xarxes socials
  4. Impacte en comunicació/acció corporativa
  5. Impacte des de l’esdeveniment
  6. Impacte des de la recerca/investigación
  7. Impacte de la innovació de producte
  8. Impacte del disseny
  9. Impacte de la producción/craft
  10. Impacte de la construcción de marca


Tota la informació i les indicacions per inscriure peces als Premis Impacte es pot trobar a www.lanitimpacte.cat 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies